Tomorrow Never Knows er et faglig forankret multimedialt foredrag om rockens underkommuniserte innovasjonshistorie.
Markedsføringsekspert Dag Inge Fjeld, og rockelegenden Ronni Le Tekrø fra suksessgruppen TNT, holder et foredrag sammen hvor temaene strategi, målgruppeinnsikt, posisjonering, merkevareforvaltning og konjunkturmanøvrering blir drøftet som bakteppe for det vi kjenner som rockens store strateger. Ronni understøtter de svært interessante parallellene som finnes i rockens forretningsmessige historie og næringslivet for øvrig, med ekstravagante gitartoner og anekdoter i sin parallell til den fortløpende tematikken.
Foredraget er naturlig nok appellerende for organisasjoner, bedrifter og vitebegjærende mennesker, som er kjent med det kjedelige faktum at ingen vet hva morgendagen bringer, at man aldri blir helt utlært innen fagfeltet strategi. Således gjelder det å følge med i timen, og gjøre seg kjent med allegorier, den kanskje beste læringsformen. Og kanskje du således kan utvikle teft for kodene i rockens verden, og iverksette overføring av metoder, verktøy og virkemidler til mer tradisjonell virksomhet?